Minden siker a részletekben rejlik

Létrehoztunk valamit a piacon, de nem tudjuk még, hogy hogyan fogjuk azt az emberek tudtára hozni? Ha nem értünk a reklámozáshoz, akkor nem szabad belebonyolódni, mert nagyobb veszteségeink lehetnek, mint amennyi hasznot elő tudnánk állítani egy-egy saját marketingstratégiával. Minden apróság, minden mozzanat sokat jelent és sok pénzbe kerülhet a vállalkozásunk számára, hogy ha nem megfelelően járunk el a folyamatok közt. Ne hősködjünk, ne áldozzuk arra a saját időnket és a megsokszorozott költségeinket arra, hogy magunk intézzük a reklámozás folyamatát. Erre egy nagyon alapos tudományág épült már, és még ma is kutatják, valószínűleg mindig lesznek is benne újdonságok, hogy mitől is lesz sikeres egy reklám. Ez egy pszichológiai folyamat, mindig egy olyan részét célozzuk meg az emberi érzelmi indíttatásnak, amely pozitív visszajelzést fog irányunkba adni. A reklám eléri célját, ha az jó! A kirakat dekoráció is ezt a részt célozza meg! Ezt se bízzuk amatőrökre, ha nem vagyunk a részletekben biztosak!